سامانه طلاق توافقی

سامانه طلاق توافقی در اجرای بخشنامه جدید طلاق توافقی، راه اندازی شده است. مطابق بخشنامه جدید طلاق

زوجین چنانچه بخواهند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند قبل از ارائه دادخواست طلاق توافقی، ابتدا باید در سایت تصمیم طلاق توافقی ، ثبت نام برای مشاوره طلاق توافقی نموده و جلسات مشاوره طلاق توافقی را طی کنند. در نهایت بعد از اتمام جلسات مشاوره طلاق، اگر قصد طلاق گرفتن داشته و منصرف نشده باشند، باید گواهی عدم انصراف طلاق را دریافت کرده تا بتوانند بقیه مراحل طلاق توافقی را ادامه دهند. اما این جلسات مشاوره در هر کیلینیک مشاوره قابل انجام نیست و قوه قضاییه مراکز خاصی را برای دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق در نظر گرفته است.که نشانی این مراکز در سایت تصمیم ذکر شده است

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی دادهومان

جهت دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه

با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

(۲۰ خط ویژه)
(۲۰ خط ویژه)

سامانه طلاق توافقی چیست

سامانه نوبت دهی آنلاین طلاق توافقی، به نام سایت تصمیم، سایت درخواست طلاق توافقی است که در اجرای قانون جدید طلاق توافقی، زوجینی که قصد جدایی از از یکدیگر را دارند، میتوانند  به سایت نوبت دهی طلاق توافقی مراجعه کرده و ضمن ثبت نام مشاوره طلاق توافقی، برای گرفتن وقت مشاوره برای طلاق توافقی از طریق سامانه مذکور اقدام می نمایند.

سامانه تصمیم طلاق

پس از ازدیاد پرونده های طلاق توافقی وانجام سریع و بعضا یک روزه آنها در دادگستری، همانطور که گفته شد قوه قضاییه بخشنامه جدید طلاق توافقی را به تصویب و به دادگاهای خانواده ارسال نمود.  در این قانون جدید طلاق توافقی چنانچه زوجین در سامانه تصمیم طلاق ثبت نام نکرده و جلسات مشاوره خود را طی ننموده باشند دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نباید درخواست طلاق توافقی آنها را به ثبت برسانند. سامانه تصمیم طلاق جهت جلوگیری از تصمیم سریع زوجین برای طلاق توافقی ایجاد شده است.  که در ادامه این مقاله سایت تصمیم طلاق توافقی را معرفی نموده و نحوه گرفتن وقت مشاوره طلاق توافقی را توضیح می دهیم.

سایت وقت مشاوره طلاق توافقی

زوجین برای گرفتن وقت مشاوره برای طلاق توافقی به سایت طلاق به نشانی www.behzisti.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام مشاوره طلاق توافقی در سایت تصمیم طلاق در مرحله اول  باید بر روی نقشه ای که در سایت تصمیم  برای طلاق وجود دارد،  شهر محل سکونت خود را انتخاب نمایند و  نوع درخواست خود را طلاق توافقی انتخاب نموده و مشخصات زوجه و زوج را در آن  صفحه درج  کنند و با طی کردن ۴ مرحله ثبت نام برای طلاق توافقی، وقت مشاوره طلاق خود را از نزدیک ترین مرکزبهزیستی و غربالگری به محل سکونت خود که در سایت تصمیم طلاق توافقی درج شده است اخذ نمایند .

پس از انجام ثبت نام برای مشاوره  طلاق توافقی درسامانه تصمیم طلاق ، زوجین در تاریخی که مقرر شده ودر سایت به آنها اعلام شده است  به  مراکزبهزیستی و غربالگری که به آن معرفی شده اند، مراجعه نموده  فرم های مربوط به تقاضای طلاق توافقی را تکمیل نمایند.  بسته به صلاحدید مراکز مذکور تعداد جلسات مشاوره پیش از طلاق آنها تعیین شده و باید به همان تعداد جلسات مشاوره اجباری را طی کنند. مدت زمان این جلسات تا گرفتن گواهی عدم انصراف از طلاق حدود حداقل ۴۵ روز می باشد. بدیهی است زوجینی که در تهران سکونت دارند باید به سایت تصمیم تهران مراجعه نمایند.

جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با وکیل طلاق توافقی بنیاد حقوقی دادهومان مشاوره نمایید.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی دادهومان

جهت دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه

با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

(۲۰ خط ویژه)
(۲۰ خط ویژه)

6 دیدگاه

    • سلام
      وقت شما هم بخیر
      بله، ثبت نام برای طلاق توافقی در سایت بهزیستی که نشانی آن در سایت قرار داده شده انجام می شود.
      موفق باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *