طلاق توافقی فوری

حفظ بنیان خانواده یک اصل اساسی برای داشتن یک جامعه سالم است. تا حد امکان در وهله اول علی الخصوص در مواردی که

پای فرزندان در میان است باید سعی شود روابط زوجین اصلاح و اختلافات حل و فصل شود. اما گاهی اوقات تنش بین زوجین آنقدر شدت می گیرد که هر دو به ناچار خواستار طلاق توافقی فوری می باشند. در این مقاله نحوه طلاق توافقی فوری توضیح داده خواهد شد.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی دادهومان

انجام طلاق توافقی در حدود ۱۰ روز کاری

جهت مشاوره در زمینه طلاق توافقی فوری

 تماس حاصل نمایید

(۲۰ خط ویژه)
(۲۰ خط ویژه)
(تلفن همراه)

طلاق فوری

در قانون روشهای مختلفی برای درخواست طلاق پیش بینی شده است. گاهی اوقات طلاق از ناحیه مرد ممکن است مطرح شود. گاهی نیز ممکن است زن درخواست طلاق نماید. هر کدام از این روشها مراحل خاص خود را دارد و مستندات و مدارک خاص خود را می طلبد. و هیچ کدام از این دو روش طلاق فوری نیست. چرا که رابطه زوجیت حقوق مالی و غیر مالی را برای زوجین بوجود آورده است. طلاق پایان این حقوق است. پروسه دادگاه در صورتی که طلاق از ناحیه هر یک از زوجین مطرح شود حدود یک الی دو سال زمان می برد. دو مسئله است که باعت طولانی شدن روند طلاق می شود مسئله اول این است که در صورتی که طلاق از ناحیه زوج یا زوجه مطرح می شود اصولاً طرف مقابل راضی به طلاق نیست و مسئله دیگر این است که در این نوع طلاق ها زوجین در مورد چگونگی تعیین تکلیف حقوق مالی و غیر مالی بین یکدیگر اختلاف دارند. حل این دو مسئله و رسیدگی به درخواست و مستندات خواهان درخواست طلاق، باعث طولانی شدن روند رسیدگی می شود. اما برای شروع روند یک طلاق فوری دو مورد باید انجام شود یک اینکه زوجین باید هر دو متقاضی طلاق باشند و دو اینکه در خصوص تعیین تکلیف حقوق مالی و غیر مالی با همدیگر به توافق برسند. طلاقی که به این صورت و در نتیحه توافق در این دو مورد انجام می شود اصطلاحاً طلاق فوری می نامند.

طلاق توافقی فوری تهران

در صورت توافق زوجین بر طلاق و همچنین تراضی و توافق در مورد کلیه حقوق مالی و غیر مالی ناشی از رابطه زوجیت، زوجین می توانند نسبت به طلاق توافقی فوری اقدام نمایند. در مواردی که اختلافات زوجین شدت گرفته است و امیدی به اصلاح ذات البین نیست و طلاق برای هر دو زوجین بهترین راه حل است، عدم حصول توافق در طلاق چیزی جز آزار روحی و روانی زوجین و از بین بردن انرژی روانی آنها برای ادامه زندگی شخصی، در پی نخواهد داشت. بنابراین زوجین می توانند حتی در زمان اختلاف و جدایی نیز با هم توافق داشته باشند و راه آسان و کوتاه طلاق توافقی را طی نمایند.

انجام طلاق توافقی فوری در تهران توسط وکلای متخصص طلاق توافقی دادهومان در ۱۰ روز کاری و بدون نیاز به حضور هیچ یک از زوجین در هیچ یک از مراحل انجام می شود. پس از توافق در مورد حقوق مالی و غیر مالی و حضور در دفتر حقوقی دادهومان، توافقات آنها توسط وکیل طلاق توافقی صورتجلسه شده و به امضای زوجین می رسد. سپس کلیه مراحل طلاق توافقی فوری در تهران توسط وکلای زوجین انجام می شود.

مشاوره با وکیل طلاق توافقی

(۲۰ خط ویژه)
(۲۰ خط ویژه)
(تلفن همراه)

14 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    من و همسرم میخواهیم از هم به صورت توافقی جدا بشیم و من عازم خارج از کشور هستم، میخواستم ببینم طلاق توافقی به صورت فوری چند روز طول می کشد و آیا لازم به حضور من هست؟

    • سلام وقت شما هم بخیر
      پس از مراجعه به دفتر دادهومان، طلاق توافقی توسط وکلا در حدود ۱۰ تا ۲۰ روز کاری انجام می پذیرد. در هیچ یک از مراحل نیازی به حضور زوجین نیست.
      روز خوبی داشته باشید

    • با سلام
      بله می توایند تحت شرایطی از تهران هم اقدام نمایید. برای راهنمایی در این زمینه لطفا با شماره تلفن دفتر تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

  2. سلام ممنون از مطالب خوبتون
    اگه توافق نداشته باشیم راه دیگه ای برای طلاق فوری وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید من همسرم راضی به طلاق نمیشه

    • سلام
      خواهش می کنم. بدون توافق در مورد طلاق انجام مراحل طلاق به صورت فوری نخواهد بود. شما باید راه درخواست طلاق از ناحیه زوجه را شروع کنید و عسروحرج خود را ثابت نمایید و این موضوع زمان بر خواهد بود و ممکن است تا یک سال طول بکشد.
      موفق باشید

    • سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا برای اطلاع دقیق از حق الوکاله وکیل و هزینه های طلاق توافقی با دفتر به شماره تلفن 02122740870 تماس حاصل فرمایید.
      متشکرم

    • سلام
      بله، با داشتن وکالت در طلاق، وکیل طلاق توافقی می تواند در ظرف چند روز رای طلاق توافقی را از دادگاه دریافت نماید.
      ایام خوش

  3. سلام وقت شما بخیر
    برای انجام طلاق توافقی فوری باید نامه انجام مشاوره ها رو هم داشته باشیم یا نیازی به گرفتن نامه مشاوره نیست
    لطفا اگه میشه راهنمایی بفرمایید

    • سلام
      برای انجام طلاق توافقی توسط وکیل نیازی به دریافت نامه مشاوره نیست. وکلا کلیه اقدامات را انجام خواهند داد.
      روز خوبی داشته باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *