مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان یکی از انواع مشاوره های حقوقی بنیاد وکلای دادهومان است که در جهت پاسخ به سوالات حقوقی هموطنان عزیزمان طراحی شده است

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی بنیاد وکلای دادهومان

جهت دریافت مشاوره حقوقی رایگان

با شماره تلفن زیر تماس خاصل فرمایید

(۲۰ خط ویژه)

چگونه سوال حقوقی خود را در مشاوره حقوقی رایگان مطرح نمایید؟

  • سوال خود را به صورت شفاف و کوتاه بیان کنید.
  • به اصل موضوع پرداخته و از شرح مطالب غیر مرتبط با موضوع خودداری نمایید.
  • در مورد سوالات طولانی از مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی با پرداخت هزینه استفاده نمایید.

مشاوره حقوقی رایگان در زمینه هایی است

مشاوره حقوقی رایگان ملکی

با توجه به گرانی مسکن و ارزش بالای معاملات راجع به آنها، در درجه اول آگاهی و مشاوره قبل از هر گونه اقدام حقوقی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. چنانچه سوالات ساده ای در زمینه مسائل و مشکلات ملکی دارید و طرح آنها نیاز به بررسی مدارک ندارد و موضوع ملکی شما به گونه ای هست که در کمترین زمان میتوانید با مشاور در میان بگذارید میتوانید از مشاوره حقوقی ملکی دادهومان استفاده نمایید.

مشاوره حقوقی رایگان خانواده

مسائل و مشکلات حقوقی خانواده یکی از شایع ترین مسائل حقوقی جامعه امروز می باشند. زوجین جوان چه پیش از ازدواج و چه پس از آن به دلیل عدم آگاهی از وضعیت حقوقی رابطه زوجیت و حقوق مالی و غیر مالی ناشی از آن، ناخواسته خود را درگیر مسائل حقوقی و مالی سنگین مینمایند. چنانچه جهت آگاهی از مسائل حقوقی خانواده نیاز به مشورت با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور خانواده دارید میتوانید سوال خود را به صورت آنلاین و رایگان برای ما ارسال کنید.

مشاوره حقوقی رایگان چک و سفته

چک و سفته یکی از پرکاربرد ترین اسناد تجاری است که اغلب توسط عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد اما قوانین و قواعد استفاده از آنها پیچیدگی های خاصی دارد و این گونه اسناد تجاری آثار و امتیازات خاص خود را دارد که با اسناد عادی متفاوت است. پیشنهاد میکنیم حتما جهت آگاهی از آن با وکیل پایه یک دادگستری مشورت نمایید.

مشاوره حقوقی رایگان طلاق توافقی

در صورتی که زندگی مشترک را به جایی نبرد و تلاش و کوشش زوجین در ادامه زندگی و صلح و شازش فیمابین طرفین میسر واقع نگردد. بهترین راه برای پایان دادن به یک زندگی تلخ و دوری از لجبازی، توافق زوجین در زمینه حقوق مالی و غیر مالی ناشی از زوجیت است. گروه حقوقی دادهومان جهت رفاه حال شما زوجین عزیز در رفع ابهامات خود در مورد طلاق توافقی مشاوره حقوقی در این زمینه به صورت تلفنی و آنلاین توسط وکیل متخصص در امور خانواده ارائه میدهد.

مشاوره حقوقی رایگان مهریه

رابطه زوجیت آثار مالی زیادی دارد. مهریه از جمله حقوق مالی ناشی از زوجیت می باشد که امروزه به دلیل افزایش قیمت سکه مسائل حقوقی آن از اهمیت زیادی برخوردار است.  گروه حقوقی دادهومان در این زمینه شما را راهنمایی میکند.

مشاوره حقوقی رایگان کیفری

مسائل و مشکلات کیفری از جمله مسائل حقوقی پیچیده و دارای ابعاد گسترده می باشد که در طرح و دفاع از آنها حتما باید یک وکیل متخصص در امور کیفری همراه و مشاور شما باشد زیرا آگاهی در خصوص نحوه شکایت و دفاع از آن از جمله موارد تخصصی است که فقط یک وکیل متخصص در امور کیفری میتواند شما را راهنمایی کند. عدم طرح شکایت کیفری به درستی و عدم آگاهی از مدارک لازم برای اثبات ادعا شما را در معرض شکایت کیفری افترا قرار میدهد و از طرفی ممکن است راه شکایت کیفری را برای شما ببندد.

مشاوره حقوقی رایگان انحصار وراثت

زمانی که شخصی فوت میکند وراث وی جهت تقسیم دارایی و اموال متوفی و هر گونه اقدام قانونی مربوط به حقوق مورث خود مجبور به اخذ گواهی انحصار وراثت از مراجع صالح هستند. اخذ این گواهی روند قانونی خاصی دارد و مدارک و مراحل مختلفی دارد که جهت آگاهی از آن میتوانید از خدمات مشاوره حقوقی ما با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در امور ارث و انحصار وراثت استفاده نمایید.

مشاوره حقوقی رایگان دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری یکی از مراجع رسیدگی به شکایات مردم علیه ارگان های دولتی است که رسیدگی در آن به صورت غیر حضوری میباشد. طرح شکایت در دیوان عدالت اداری شرایط شکلی خاص خود را دارد و با طرح دعاوی در سایر مراجع دادگستری متفاوت است. رعایت قوانین پیچیده و دشوار آن یکی از مواردی است که در تخصص وکیل متخصص در زمینه دعاوی دیوان عدالت اداری است. بنابراین جهت مشاوره با وکلای متخصص در این زمینه میتوانید تماس حاصل فرمایید.