وکیل املاک و مستغلات

وکیل املاک و مستغلات، وکیلی است که در زمینه مسائل حقوقی امور مربوط به املاک اقدام به ارائه خدمات حقوقی وکالت و مشاوره حقوقی می نماید.

وکیل املاک و مستغلات باید از علم کافی و تجربه لازم در زمینه امور حقوقی املاک برخوردار باشد تا بتواند با ارائه راهنمایی جامع و کامل و کاربردی مسائل حساس و پیچیده حقوقی ملکی را حل و فصل نماید. اگر قصد دارید با وکیل املاک و مستغلات مشاوره حقوقی انجام دهید، می توانید از طریق خطوط دفتر با ما تماس بگیرید. در ادامه در خصوص املاک و مستغلات توضیحات کافی داشته خواهد شد.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی دادهومان

جهت مشاوره با وکیل املاک و مستغلات

با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

(۲۰ خط ویژه)

املاک و مستغلات چیست؟

املاک و مستغلات به تمامی اموال غیر منقولی گفته می شود. اصولا این ترکیب برای اشاره به زمین و ساختمانی که بر روی آن بنا شده است به کار می رود.پنج نوع املاک و مستغلات داریم: مسکونی، تجاری صنعتی، زمین خام، کاربری ویژه.

فرق املاک و مستغلات

املاک، کلمه عربی و جمع ملک است، مستغلات نیز به معنی ساختمان و بنایی است که روی زمین ساخته شده است. اصولا این دو واژه به یک معنا در عرف استعمال می شوند. به هرگونه ساخته دائمی بر روی زمین مانند خانه ها و آپارتمان ها املاک و مستغلات گفته می شود.

وکیل املاک و مستقلات چه خدماتی ارائه می دهد

حوزه فعالیت وکیل املاک و مستغلات کلیه امور حقوقی مربوط به املاک است. یک وکیل املاک و مستغلات دانش حقوقی بالایی در زمینه امورحقوقی قراردادهای املاک و نحوه تنظیم و تدوین آنها از جمله قرارداد خرید و فروش املاک و قرارداد های مشارکت در ساخت و هر نوع قرارداد دیگر در زمینه املاک دارد. همچنین حوزه تخصصی فعالیت وکیل املاک و مستغلات دعاوی ملکی می باشد. هر گونه دعاویی که در رابطه با ملک باشد اعم از اینکه به صورت حقوقی طرح شده و یا کیفری باشد از جمله دعاوی خلع ید، تخلیه عین مستاجره، فسخ و ابطال قراردادهای مر بوط به خرید و فروش املاک و یا اختلافات مربوط به قراردادهای مشارکت در ساخت و غیر  مواردی است که یک وکیل املاک و مستغلات اقدام به ارائه خدمات حقوقی می نماید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *