مشاوره حقوقی حضوری

وکیل دادگستری در دفتر وکالت خود در حال مشاوره حقوقی حضوری با موکلین خود می باشد

در مشاوره حقوقی حضوری شما می توانید مشکل حقوقی خود را به صورت جامع و کامل با وکیل دادگستری مطرح نمایید. با توجه به اینکه در مشاور حقوقی حضوری فرصت و زمان کافی برای بررسی دقیق موضوع وجود دارد این نوع مشاوره معمولاً منتهی به ارائه بهترین راه کار قانونی می گردد. برای دعاوی پیچیده و دارای ارزش مالی بالا حتما توصیه می شود از مشاوره حقوقی حضوری با وکیل متخصص در موضوع بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری

جهت رزرو وقت مشاوره حقوقی حضوری

با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

(۲۰ خط ویژه)

مشاوره حقوقی حضوری چیست؟

مشاوره حقوقی حضوری مشاوره ای است که با تعیین وقت قبلی با وکیل دادگستری و مراجعه حضوری به دفتر وکالت وکیل موضوع و مسئله حقوقی به صورت حضوری به وکیل توضیح داده می شود و و بررسی پرونده خود را به صورت حضوری انجام دهید

در مشاوره حقوقی حضوری ارائه دلایل و مدارک به وکیل دادگستری به صورت حضوری است و امکان بررسی و دقت در مدارک برای وکیل نسبت به مشاوره حقوقی تلفنی خیلی بیشتر است. در مشاوره حقوقی حضوری ارائه راهکار دقیق تر و حساب شده و با بررسی همه جوانب صورت می گیرد. این نوع مشاوره در موضوعات مهم مخصوصا مسائل ملکی و پیچیده استفاده می شود.

 در گروه وکلای دادهومان کلیه مشاوره های حقوقی به صورت تخصصی انجام می پذیرد. بدین صورت که هر یک از وکلا در زمینه تجربه کاری خود اقدام به ارائه مشاوره حقوقی می نماید و به صورت تخصصی صرفا در زمینه های تخصصی مربوط امور حقوقی که در آن زمینه فعال است پرونده حقوقی می پذیرد.

چنانچه نیاز به وقت مشاوره حضوری دارید می توانید با دفتر ما تماس حاصل نموده و موضوع خود را مطرح نمایید و به صورت حضوری با وکیل متخصص مربوط به موضوع خود قرار ملاقات تنظیم نمایید.

مشاوره حقوقی حضوری

مزایای مشاوره حقوقی حضوری

طرح و شور موضوع در تیم حقوقی

تصمیم گیری و ارائه راهکار در موارد پیچیده، پس از شور در تیم حقوقی متشکل از وکلای با سابقه صورت میگیرد.

فرصت و زمان کافی

در مشاوره حقوقی حضوری فرصت و زمان کافی برای طرح و شفاف سازی موضوع حقوقی خود دارید.

ارائه راه حل دقیق و کارآمد

فرصت های که این نوع مشاوره در اختیار وکیل و مراجعین قرار میدهد در مجموع باعث ارائه راه حل دقیقتر میشود.

بررسی و آنالیز دقیق موضوع

در این مشاوره، متخصص حقوقی میتواند مسئله حقوقی شما را با طرح سوالات دقیق، زیر ذره بین قرار دهد.

بهترین مشاوره حقوقی حضوری

شما با مراجعه به دفتر وکیل متخصص در حوزه مورد نظر خود، میتوانید از یک مشاوره تخصصی برخوردار شوید. در مشاوره حقوقی حضوری شما از طریق تماس تلفنی وقتی را برای دریافت مشاوره رزرو میکنید و در وقت مقرر به همراه مدارک و مستندات خود در دفتر وکیل حاضر میشوید.

در این نوع مشاوره به دلیل اینکه شما وکیل خود را می بینید اطمینان و اعتماد بیشتری بین وکیل و موکل بوجود می آید و میتوانید به صورت حضوری از نظرات یک وکیل متخصص بهرمند شوید و تمام نگرانی های خود را با وی در میان بگذارید و شناخت دقیق تر و بهتری از مسائل خود بدست بیاورید.

چنانچه بخواهید پرونده خود را به وکیل دادگستری بدهید تا اقدام حقوقی لازم را انجام دهد بهترین راه دریافت مشاوره حقوقی حضوری است زیرا در این نوع مشاوره میتوانید با دیدار حضوری، وکیل خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنید.

چگونه مشاوره حقوقی حضوری خوبی داشته باشیم

  • سوالات خود را دسته بندی و یادداشت کنید تا چیزی را فراموش نکنید. گاهی اوقات در مشاوره حقوقی حضوری یک سری از سوالات از خاطر شما پاک میشود و بعد از مشاوره حقوقی آنها را به یاد می آورید برای رسیدن به پاسخ کامل، تمام سوالات حقوقی خود را قبل از وقت مشاوره یادداشت کنید.
  • از قبل وقت مشاوره حقوقی خود را رزرو کنید تا در دفتر وکالت معطل نشوید.
  • قبل از هر اقدامی با وکیل مشاوره حقوقی نمایید زیرا گاهی اوقات به دلیل عدم دانش حقوقی، شما لایحه ای به دادگاه ارائه میدهید که بعد از آن وکیل نمیتواند برای پرونده شما کاری کند و یا قراردادی را منعقد میکنید که دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد.
  • گاهی افراد مشاوره با وکیل متخصص را مدام به تعویق می اندازند و در حقیقت زمانی به وکیل مراجعه میکنند که اغلب امید کمی به موفقیت آنها وجود دارد. در صورتی که اگر در زمان انعقاد قرارداد یا در ابتدای طرح یک دعوا، به یک وکیل مراجعه کنند چه بسا موفقیت خود را در موضوع بسیار بالا ببرند. بنابراین، این که پیش از اقدام حقوقی از مشاوره حقوقی استفاده نمایید از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • اگر پرونده ای در دادگاه دارید مراحل پرونده خود را از شعبه دقیقا بپرسید و یا مدارک خود را از جمله اخطاریه دادگاه ، رای، و آخرین وضعیت پرونده از شعبه دادگاهی که در آن پرونده دارید دریافت کنید تا وکیل اطلاعات کامل از وضعیت پرونده شما داشته باشد.