وکیل متخصص املاک

امروزه با توجه به گستردگی علم حقوق و تنوع و پیچیدگی دعاوی، نیاز به تخصصی شدن حرفه وکالت بیش از پیش احساس می شود.

دعاوی ملکی حجم زیادی از پرونده های جاری دادگستری را به خود اختصاص داده اند و علاوه بر آن با توجه به اینکه انجام این معاملات ملکی بار مالی زیادی نیز برای افراد دارد، در نتیجه لازم است در مورد امور ملکی، وکیل متخصص املاک به صورت تخصصی به وکالت در این باب بپردازد. وکیل متخصص املاک، وکیلی است که سالها در زمینه ملکی فعالیت داشته و به تمام زوایای امور ملکی آشناست. از آنجا که او به صورت تخصصی فقط در امور ملکی فعالیت نموده است، توانایی حل مشکلات ملکی پیچیده را نیز دارد. او با تخصص و دانشی که دارد، می تواند دعاوی ملکی پیچیده را با موفقیت به سرانجام برساند و از حقوق حقه و قانونی موکل خود به خوبی دفاع کند.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی دادهومان

جهت مشاوره با وکیل متخصص املاک

با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

(۲۰ خط ویژه)

از مهمترین خصوصیات وکیل متخصص امور ملکی که در انتخاب آن لازم است به آن دقت نمایید، سابقه وکالت او می باشد. وکیل متخصص املاک باید سابقه زیادی در حل و فصل دعاوی ملکی داشته باشد، تا بتواند به بهترین نحو در خصوص دعاوی ملکی اقدام نماید، زیرا طرح اینگونه دعاوی به خصوص با توجه به بالا رفتن قیمت املاک، اصولاً پرهزینه هستند. در نتیجه این مسئله که وکالت دعاوی ملکی خود را حتماً به وکیل متخصص دعاوی ملکی بسپارید، بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین وکیل متخصص املاک به صورت تخصصی در زمینه دعاوی نظیر الزام به تحویل ملک، الزام به تنظیم سند رسمی، دستور تخلیه، سرقفلی، پیش خرید آپارتمان، تصرف عدوانی، افراز ملک مشاع، فروش مال مشاع، اخذ دستور فروش، تقسیم ملک، اثبات .مالکیت، اجرت المثل ایام تصرف ملک و … فعالیت می کند و اشراف کامل به هر نوع دعاوی ملکی دارد

وکیل متخصص ملک تهران

با توجه به رویه عملی دادگاه در هر یک از شهر های ایران اندکی متفاوت است چنانچه دعاوی ملکی در تهران دارید پیشنهاد می شود حتما وکیل متخصص ملک در تهران انتخاب نمایید. از آنجا که پیدا کردن وکیل متخصص ملک در تهران کار ساده ای نیست و دعاوی ملکی همانطور که گفتیم از حساسیت بیشتری نسبت به مسائل دیگر حقوقی برخوردارند، بنابراین باید در انتخاب وکیل بیشتر دقت نمایید و برای دعاوی ملکی در تهران به وکیل تخصصی ملک در تهران مراجعه نمایید.

وکیل تخصصی ملک

هر کدام از موضوعات ملکی، دارای مسائل و ویژگی های خاص خودشان هستند. به عنوان مثال، وکیل متخصص سرقفلی در زمینه مسائل و دعاوی مربوط به سرقفلی و املاک تجاری به امر وکالت می پردازد، وکیل تخلیه ملک که در مورد روابط موجر و مستاجر و دعاوی فیمابین تخصص دارد. وکیل متخصص در امور شهرداری حطیه فعالیتش شهرداری ها و کمیسون های مربوطه است. وکیل متخصص در امور اراضی در خصوص زمین و دعاوی مربوط به آن تخصص دارد.وکیل ساختمان در حوزه آپارتمانها و مسائل مربوط به آن به صورت تخصصی قبول وکالت می نماید.

گروه وکلای دادهومان با کادری مجرب و با سابقه از وکلای خانم و آقای متخصص ملک، از بهترین وکلای ملکی بهترین خدمات وکالت ملکی در تهران را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در این مورد، می توانید با ما از طریق خطوط دفتر در ارتباط باشید.

مشاوره با وکیل متخصص املاک

(۲۰ خط ویژه)

6 دیدگاه

    • سلام
      خواهش میکنم. با دفتر به شماره تلفن 22740870 تماس حاصل نموده و وقت مشاوره حضوری با وکیل ملکی رزرو فرمایید.
      پیروز باشید

  1. سلام وقت بخیر
    خواستم از وکیل ملکی شما اینجا تشکر کنم ،کمک بزرگی به من کردن و از یه ضرر سنگین منو آگاه کردن
    واقعا ممنونم

  2. سلام
    من خواستم از این طریق از وکیل ملکی مجموعه شما جناب دکتر سجادی بسیار تشکر کنم واقعا وکیل با سواد و منصفی هستن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *