وکیل دعاوی ملکی

دعاوی مطروحه در دادگاه ها در رابطه با موضوعات مختلف حقوقی مطرح می شود. امروره وکلای دادگستری که به صورت حرفه ای

فعالیت می کنند معمولا به تخصص گرایی روی آورده اند. وکیل دعاوی ملکی به صورت اختصاصی در زمینه دعاوی ملکی فعالیت می کند و خدمات حقوقی متونعی را در زمینه دعاوی ملکی ارائه می دهد.

مرکز تخصصی وکالت و مشاوره حقوقی دادهومان

جهت مشاوره با وکیل دعاوی ملکی

با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید

(۲۰ خط ویژه)

انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی بسته به موضوع آن، می تواند کیفری یا حقوقی باشد. یعنی بعضی از دعاوی ملکی را باید به صورت حقوقی و در محکمه حقوقی مطرح و پیگیری کرد و بعضی دیگر را به صورت کیفری و در دادسرا و دادگاه کیفری. نا گفته نماند که برخی موضوعات هم قابلیت طرح به صورت حقوقی را دارند و هم به صورت کیفری می توان آنها را مطرح نمود، که در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه می دهیم.

دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ملکی کیفری، به دعاوی گفته می شود که موضوعات آنها ملکی و جرم است و قابلیت تعقیب کیفری را دارد. یعنی قانونگذار برای آن رفتار، مجازات تعیین کرده است مانند انتقال مال غیر. زمانی که شخصی ملک دیگری را به شخص ثالثی منتقل می نماید و یا زمانی که شخصی ملک دیگری را بدون رضایت او تصرف مالکانه می کند، این شخص در حکم کلاهبردار است؛. یعنی امکان تعقیب کیفری و محکومیت او به مجازات کلاهبرداری وجود دارد. این نوع دعاوی دعاوی ملکی کیفری نام دارند.

دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی هستند که افراد در رابطه با اختلافات در خصوص معاملات ملکی در دادگاه حقوقی مطرح می کنند. یعنی موضوع آنها ارتکاب جرم نیست و قانونگذار برای آن رفتار عنوان مجرمانه در نظر نگرفته است بلکه دعوای آنها اختلاف حقوقی محسوب می شود. این دعاوی ملکی در دادگاه های حقوقی صالح رسیدگی می شوند و اصولاً هزینه رسیدگی به این دعاوی بالاتر از دعاوی کیفری می باشد و بر اساس جدول ارزش منطقه ای ملک مشخص می شود.

مهمترین ویژگی ای که یک وکیل دعاوی ملکی باید آن را داشته باشد، مهارت و تخصص در زمینه دعاوی ملکی و تسلط بر قوانین خاص و رویه محاکم در این موضوع است. این مهم به دست نمی آید، مگر با تحصیلات عالیه و انجام وکالت به صورت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی و در نتیجه کسب تجربه فراوان در مورد این دعاوی به طور خاص. در گروه حقوقی دادهومان بهترین وکیل ملکی تهران، آماده ارائه خدمات وکالت و مشاوره حقوقی به شما هموطنان گرامی می باشد. شما می توانید حل مشکلات و دعاوی ملکی خود را از طریق وکیل امور ملکی در تهران پیگیری بفرمایید. با ما از طریق خطوط دفتر حقوقی دادهومان، در ارتباط باشید.

بهترین وکیل دعاوی ملکی

همانطور که گفتیم دعاوی ملکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین دعاوی حقوقی هستند و شمار زیادی از پرونده های دادگستری را به خود اختصاص داده اند. همین موضوع ایجاب می کند که در خصوص این دعاوی، وکیل دعاوی ملکی به صورت تخصصی به امر وکالت بپردازد. پیدا کردن وکیل کارهای ملکی در تهران امر ساده ای نیست و نیاز به جستجوی دقیق دارد، زیرا این دعاوی از حساسیت زیادی برخوردارند، وکیل برای دعاوی امور ملکی باید تخصص و تجربه کافی در این خصوص را داشته باشد. وکیل دعاوی ملکی در تهران آشنایی کامل با رویه محاکم دادگستری تهران در خصوص انواع مختلف دعاوی ملکی دارد. بهترین وکیل دعاوی ملکی در تهران در مورد کلیه دعاوی ملکی حقوقی یا کیفری به طور تخصصی فعالیت می کند.

وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی

برای سپردن پرونده ملکی خود به وکیل، بهتر است از وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی کمک بگیرید، که هم از علم و تخصص او برای انجام پرونده های ملکی، اطمینان داشته باشید و هم تجربه کافی در این زمینه دارا باشد. وکیل پایه یک دادگستری دعاوی ملکی، با سالها فعالیت در این زمینه به تمام زوایای دعاوی ملکی آشنا است و در حل پرونده های ملکی کمک شایانی به موکل خود می نماید. پرونده های ملکی اغلب با کل سرمایه اشخاص سر و کار دارد و چنانچه وکیل ملکی تجربه کافی در این خصوص نداشته باشد می تواند ضرری جبران ناپذیر به موکل خود وارد نماید.

مشاوره با وکیل دعاوی ملکی

(۲۰ خط ویژه)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *